2013. okt. 30.

Edinburgh

Hát nem egy lokálpatrióta lépés a részemről egyből Edinburgh-t posztolni London helyett, de tegnap éjjel amikor a Victoria-n próbáltam hazavergődni, és realizáltam, hogy mire át kellene szálnom a metrón, addigra már nem is lenne, én meg jól ottragadnék a város közepén, akkor egy egészen rövid pillanatra tényleg azon gondolkodtam, hogy minek jöttem én ide. És amúgy is, egy átlag londoninak 48%-kal is csökkenhet a jövedelme amikor nyugdijba megy.

No, de sok beszédnek sok az alja, ez itt a képen Edinburgh, egy egészen csodálatos város, mindenhol sárguló falevelek, egy csomó park és homokkő épület, emeletes busz, szobrocskák a kereszteződések közepére helyezve, minden szép és jó, csak az időjárás olyan vacak, hogy reggel 9-kor, amikor megérkeztem, gyakorlatilag sötét volt.
Holnap elmondom mi történt még, bár legutóbb is mintha ezt ígértem volna, ej ej.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése